Kategorier

Nyhetsbrev

© Hoppelina 2011. Registrerat varumärke.


RETURER / ÅNGERKÖP / AVBESTÄLLNING
Nedan kan du se vanliga frågor och svar angående vår returhantering. Hittar du inget svar på din fråga,
är du välkommen att kontakta oss på: info@hoppelina.se

AVBESTÄLLNING
Om du skulle ångra ditt köp direkt efter beställning ska du kontakta oss omgående på info@hoppelina.se
Har vi redan skickat iväg din vara, går den inte längre att avbeställa. Du måste då returnera varan och stå
för returfrakten. Om du inte hämtar ut din beställning, kommer vi att debitera dig för att täcka våra kostnader.

ÅNGERKÖP
Om du ångrar ditt köp så är det viktigt att du kontaktar oss inom 8 dagar från det att du tagit emot produkten.
Skicka inte tillbaka några varor innan du fått besked från oss. Produkten och förpackningen måste vara
obruten och oanvänd för att returen ska kunna godkännas. Tänk därför på att emballera produkten väl när
du skickar tillbaka den. För godkända returer återbetalar vi summan av köpet snarast. Du som kund står
endast förreturfrakten till oss. Hoppelina ansvarar inte för leveransen till oss från kunden. Ångerrätten
gäller inte om varan är använd, skadad, förpackningen är bruten eller på annat sätt modifierad.

FEL PRODUKT VID LEVERANS
Om du har fått fel produkt i din leverans, ska du kontakta oss inom 14 dagar efter det att du tagit emot din
beställning. Kontrollera därför dina produkter när du får hem dem för att verifiera att allt är korrekt levererat.
Vi förbehåller oss rätten att neka retur, omleverans eller hävning av köp 14 dagar efter kundens mottagande
av leverans.

REKLAMATION AV SKADAD PRODUKT
Vi undersöker alla produkter mycket noga innan vi skickar dem. Skulle du mot förmodan ha fått en skadad
eller trasig produkt, kontaktar du oss för att få ett returnummer för ditt ärende. Reklamation av skadad produkt
ska ske inom skälig tid efter det att felet har upptäckts.

TRANSPORTSKADA
Kontrollera ditt paket noga när du hämtar ut det. Om paketet är trasigt eller öppnat vid leverans, ska du
reklamera det till vår speditör Posten. Reklamation kan göras här

RETURADRESS
Godkända returärenden skickar du till:

Hoppelina AB (Ange returnummer)
Fyrtornsvägen 3
423 39 Torslanda